Acetoneose vai e leai se lanu, fe'avea'i ma se manogi malosi.E masani ona faʻaaogaina i pisinisi eseese, e pei o vailaʻau, suauʻu, vailaʻau, ma isi. E mafai ona faʻaaogaina le acetone e avea o se solvent, faʻamamaina o mea, faʻapipiʻi, vali manifinifi, ma isi. I lenei tusiga, o le a matou faʻalauiloaina le gaosiga o le acetone.

Acetone le teuina o pusa 

 

O le gaosiga o le acetone e masani lava ona aofia ai laasaga e lua: o le laasaga muamua o le gaosia o le acetone mai le acetic acid e ala i le faʻaitiitia o le catalytic, ma le laasaga lona lua o le vavae ese ma faʻamama le acetone.

 

I le laasaga muamua, o le acetic acid o loʻo faʻaaogaina e fai ma mea mata, ma faʻaaogaina le faʻamalosi e faʻatino ai le faʻaitiitia o le faʻaitiitia o le catalytic e maua ai le acetone.O mea fa'apipi'i e masani ona fa'aaogaina o le pauta zinc, pauta u'amea, ma isi. Ole fua fa'atatau e fa'apea: CH3COOH + H2CH3COCH3.Ole vevela ole tali ole 150-250, ma o le mamafa o le tali e 1-5 MPa.O le pauta zinc ma le pauta uʻamea e toe faʻafouina pe a maeʻa le tali ma e mafai ona faʻaaoga pea.

 

I le laasaga lona lua, o le paluga o loʻo i ai le acetone e vavae ese ma faʻamamaina.E tele auala mo le vavaeeseina ma le faʻamamāina o le acetone, e pei o le faʻaogaina o le faʻamaʻi, auala faʻafefe, auala faʻapipiʻi, ma isi.O lenei metotia e fa'aogaina ai vaega pupuna eseese o mea e tu'u'ese'ese ai e ala i le fa'amama.O le acetone e maualalo lona tulaga fa'apuna ma maualuga le mamafa o le ausa.O le mea lea, e mafai ona vavaeeseina mai isi mea e ala i le faʻamama i lalo o se siosiomaga vacuum maualuga i le maualalo o le vevela.O le acetone tu'ueseese e tu'u atu i le isi faiga mo nisi togafitiga.

 

I le aotelega, o le gaosiga o le acetone e aofia ai laasaga e lua: faʻaititia o le acetic acid e maua ai le acetone ma le vavaeeseina ma le faʻamamaina o le acetone.O le acetone o se vailaʻau taua tele i totonu ole suauʻu, vailaʻau, vailaʻau ma isi pisinisi.O loʻo i ai le tele o faʻaoga i tulaga o alamanuia ma le olaga.I le faaopoopo atu i auala o loʻo i luga, o loʻo i ai isi metotia mo le gaosiga o le acetone, e pei o le faʻafefeteina ma le faʻaogaina o le hydrogenation.O nei metotia e iai o latou lava uiga ma mea lelei i faʻaoga eseese.


Taimi meli: Tes-18-2023