E te manatua le melamine?O le ta'uta'ua o le “susu pauta faaopoopo”, ae o le mea e ofo ai, e ono “suia”.

 

I le aso 2 o Fepuari, na lomia ai se pepa suʻesuʻe i le Nature, le tusitala faʻasaienisi faʻavaomalo faʻavaomalo, fai mai o le melamine e mafai ona fai ma mea e sili atu le malo nai lo le sila ma mama nai lo le palasitika, e matua faateʻia ai tagata.O le pepa na lomia e le au taʻitaʻia e le saienitisi mea lauiloa Michael Strano, o se polofesa i le Matagaluega o Chemical Engineering i le Massachusetts Institute of Technology, ma o le tusitala muamua o le postdoctoral uso Yuwei Zeng.

 

新材料

Na lipotia mai na latou faaigoaina lemea i totonufa'aulu mai le melamine 2DPA-1, o se polymer e lua-dimensional e fa'apipi'i e ia lava i laupepa e fausia ai se mea e le mafiafia ae sili ona malosi, maualuga le lelei, lea na fa'auluina ai pateni e lua.

Melamine, e masani ona taʻua o le dimethylamine, o se tioata paʻepaʻe monoclinic e foliga tutusa ma le susu p

2DPA-1

 

Melamine e leai se tofo ma sina soluble i le vai, ae faapea foi i le methanol, formaldehyde, acetic acid, glycerin, pyridine, ma isi. E le mafai ona solu i le acetone ma le eter.E afaina i le tino o le tagata, ma o Saina ma WHO ua faʻamaonia e le tatau ona faʻaaogaina le melamine i le gaosiga o meaʻai poʻo meaʻai faaopoopo, ae o le mea moni o le melamine e taua tele e pei o vailaʻau mataʻutia ma mea faufale, aemaise lava i vali, lacquers, papatusi, adhesives ma isi oloa maua le tele o talosaga.

 

Ole fua ole melamine ole C3H6N6 ma ole mamafa ole mole ole 126.12.E ala i lona fua fa'a-kemikolo, e mafai ona tatou iloa o le melamine e aofia ai elemene e tolu, carbon, hydrogen ma nitrogen, ma o lo'o i ai le fausaga o mama carbon ma nitrogen, ma o saienitisi i le MIT na maua i a latou su'esu'ega e mafai e nei melamine molecules monomers ona ola i luga o itu e lua i lalo o le talafeagai. tulaga, ma o le a faʻapipiʻi faʻatasi le faʻaogaina o le hydrogen i totonu o molelaʻau, e faia i taimi uma O le a faʻapipiʻi faʻatasi faʻatasi o le hydrogen i totonu o mole, ma faia ai se foliga tisiketi i le faʻapipiʻiina faifaipea, e pei lava o le fausaga hexagonal e fausia e le graphene lua-dimensional. , ma o lenei fausaga e matua mautu ma malosi, o le mea lea ua liua ai le melamine i se laupepa e lua-dimensional maualuga e taʻua o le polyamide i lima o saienitisi.

聚酰胺

O mea e le faigata foi ona gaosia, o le tala lea a Strano, ma e mafai ona gaosia faʻafuaseʻi i le fofo, lea e mafai ai ona aveese mulimuli ane le ata 2DPA-1, e maua ai se auala faigofie e faia ai le mea sili ona faigata ae manifinifi i le tele.

 

Na maua e le au suʻesuʻe o le mea fou o loʻo i ai le modulus o le elasticity, o se fuataga o le malosi e manaʻomia e faʻaleagaina, e fa i le ono taimi sili atu nai lo tioata mataʻutia.Na latou iloa foi e ui lava i le tasi-ono o le mafiafia e pei o le sila, o le polymer e faaluaina le malosi e maua ai, poʻo le malosi e manaʻomia e talepe ai le mea.

 

O le isi mea taua o le meafaitino o lona malulu.E ui o isi polymers e aofia ai filifili mimilo ma va e mafai ona sola ese ai le kesi, o mea fou e aofia ai monomers e pipii faʻatasi e pei o poloka Lego ma molelaʻau e le mafai ona oʻo i le va.

 

O lenei mea e mafai ai ona matou faia ni paʻu manifinifi e matua teteʻe i le vai poʻo le kesi, "o le tala lea a saienitisi.O lenei ituaiga o pa puipui e mafai ona faʻaaogaina e puipuia ai uʻamea i totonu o taavale ma isi taavale poʻo fausaga uʻamea.

 

O le taimi nei o loʻo suʻesuʻeina e le au suʻesuʻe pe faʻapefea ona fausia lenei polymer faapitoa i ni laupepa e lua-dimensional i nisi auiliiliga ma o loʻo taumafai e sui lona faʻaogaina mole e fatu ai isi ituaiga o mea fou.

 

E manino lava o lenei mea e manaʻomia tele, ma afai e mafai ona gaosia tele, e mafai ona aumaia ai suiga tetele i le taʻavale, vaalele, ma le polo polo.Aemaise lava i le tulaga o taavale fou malosi, e ui o le tele o atunuu o loʻo fuafua e faʻateʻaina taavale afi pe a maeʻa le 2035, ae o loʻo iai pea le faʻafitauli o le taʻavale malosi fou.Afai e mafai ona faʻaaogaina lenei mea fou i le matata o taavale, o lona uiga o le mamafa o taavale malosi fou o le a faʻaitiitia tele, ae faʻaitiitia ai foi le paʻu o le eletise, lea o le a faʻaleleia ai le tulaga o taavale fou malosi.


Taimi meli: Feb-14-2022